Επιλέξτε μια από τις
δράσεις που προτείνουμε ή όποια άλλη δράση θέλετε και στείλτε τη μας στο e-mail evathakou@hotmail.com για το
ημερολόγιο της Εβδομάδας Εκπαίδευσης για τον Κόσμο.
Ημερολόγιο δράσεων Εβδομάδας Εκπαίδευσης για τον
Κόσμο
Ημερομηνία
|
Σχολείο
|
Τάξη
|
Δράση
|
||||||
όλη την εβδομάδα 12-16 Νοεμβρίου
|
2ο Δημοτικό Αγίας
Παρασκευής
|
Ε1 τάξη
|
Θα δουλέψει πάνω
στο θέμα Ενότητα με τον "άλλο", με άξονα τις συμπεριφορές σεβασμού
για την διαφορετικότητα και τις
δεξιότητες διαπολιτισμικού διαλόγου. Τα παιδιά θα δουν σχετικά video,
θα συζητήσουν, θα αντλήσουν πληροφορίες από το διαδίκτυο και θα κοινοποιήσουν
τα συμπεράσματα στην σχολική μονάδα μέσω αφίσας που θα δημιουργήσουν ομαδικά
και μέσα από το site του σχολείου.
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Τρίτη 13 Νοεμβρίου
|
3ο Δημοτικό
Σχολείο Αγίου Δημητρίου σε συνεργασία με το 3ο Νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου
|
Στ'
|
"Παίζοντας,
χορεύοντας και τραγουδώντας ενωμένοι"
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Τετάρτη 14 Νοεμβρίου
|
3ο Δημοτικό
Σχολείο Αγίου Δημητρίου
|
Στ'
|
Η Στ΄ τάξη θα
φτιάξει μια ομαδική αφίσα για τη ενότητα στο σχολείο και θα την παρουσιάσει
σε όλο το σχολείο.
|
||||||
|
|
|
|
||||||
όλη την εβδομάδα 12-16 Νοεμβρίου
|
87o Δημοτικό Σχολείο Διαπολιτισμικής
Εκπαίδευσης στο Γκάζι
|
|
«Από το μου στο
μας. Δουλεύοντας με την ψυχική ανθεκτικότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα».
|
||||||
|
|
|
|
||||||
όλη την εβδομάδα 12-16 Νοεμβρίου
|
8ο Νηπιαγωγείο
Νάουσας Αγίου Νικολάου
|
|
Ενότητα με την
Φύση & Ενότητα με τον «άλλο»- Προσέγγιση του θέματος μέσα από την
ποίηση και τα εικαστικά.
|
||||||
|
|
|
|
||||||
όλη την εβδομάδα 12-16 Νοεμβρίου
|
Γυμνάσιο Γενισέας
Ξάνθης
|
|
Διερευνώντας την
έννοια της «Ενότητας» μέσα από συνεργατικά παιχνίδια και δραστηριότητες σ'
ένα πολυπολιτισμικό σχολείο στο πλαίσιο του μαθήματος Φυσικής Αγωγής
|
||||||
|
|
|
|
||||||
όλη την εβδομάδα 12-16 Νοεμβρίου
|
6ο Δημοτικό Αγίας
Παρασκευής, Τμήμα Ειδικής Αγωγής για μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες
|
|
Δημιουργία
σεναρίου με θέμα "Ο αθλητισμός είναι για όλους, μας δίνει ελπίδα και μας
ενώνει" με πρωταγωνιστές τους μαθητές, χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο
web2.0 (movie ή story maker).
|
||||||
|
|
|
|
||||||
όλη την εβδομάδα 12-16 Νοεμβρίου
|
2ο Δημοτικό Νέας
Ιωνίας
|
|
«Η τάξη υποδοχής,
μια τάξη για όλα τα παιδιά του κόσμου»
|
||||||
|
|
|
|
||||||
όλη την εβδομάδα 12-16 Νοεμβρίου
|
Nηπιαγωγείο
Δομβραίνης Βοιωτίας
|
|
«Αν όλα τα παιδιά
της γης», με αφορμή το ποίημα του Γ. Ρίτσου:
1. Δραματοποίηση
του ποιήματος
2. Γνωριμία με
την υδρόγειο- "όλο τον κόσμο"
3. Αναζήτηση στο
διαδίκτυο εικόνων με τους «κατοίκους του κόσμου»
4. Εικονογράφηση
του ποιήματος
5. Γνωριμία με
τον παγκόσμιο χάρτη
6. Αντιστοίχηση
των εικόνων (που θα παράγουν τα παιδιά) με τις χώρες προέλευσης πάνω στο
χάρτη.
7. Συζήτηση: τα
δικαιώματά μου- τα δικαιώματά σου- τα δικαιώματα της γης.
|
||||||
|
|
|
|
||||||
14 Νοεμβρίου
|
1ο Γυμνάσιο Δράμας
|
Δύο τμήματα της
Γ'
|
Mε αφορμή την 3η
Ενότητα της Νεοελληνικής Γλώσσας για το Ρατσισμό, θα κάνουν ένα Θεματικό
Δέντρο με θέμα το Ρατσισμό και ένα Σχέδιο Δράσης για το ίδιο θέμα (Ενότητα με
τον «άλλο»).
|
||||||
|
|
|
|
||||||
14 Νοεμβρίου
|
1ο Γυμνάσιο Δράμας
|
Ένα τμήμα της Β'
|
Συμμετοχή με τη
Δραστηριότητα «Αναλαμβάνοντας Δράση» (πιθανό, επιθυμητό μέλλον και προσωπική
δράση), με θέμα «Ο ρόλος των εφήβων στην οικονομική κρίση», με στόχο την
ισορροπία σκέψεων και συναισθημάτων-πιθανό, επιθυμητό μέλλον (Εσωτερική
Ενότητα).
|
||||||
|
|
|
|
||||||
15 Νοεμβρίου
|
1ο Γυμνάσιο Δράμας
|
Ένα τμήμα της Α'
|
Συμμετοχή με το θέμα
«Συγκρούσεις στο σχολικό χώρο»,
χρησιμοποιώντας μια αλυσίδα ερωτημάτων, μια αλυσίδα συνεπειών και τη
δραστηριότητα «Γραμμή χρόνου με τη μορφή ποταμού» για τη Δράση (Ενότητα με
τον «Άλλο»).
|
No comments:
Post a Comment